Ik kan meneer Online zowat de nek omdraaien, maar dat heeft helemaal geen zin, dat weet ik ook wel.
10 dagen geleden werd geheel ongevraagd mijn telefoon in de nacht afgesloten vanwege de verplaatsing naar “een nieuw technisch platform.”
Sindsdien is het hommeles en moest ik aan een ander modem dat vanochtend bezorgd werd. (gratis dat wel) Er zat een boekje bij van 22 pagina’s vol abracadabra en tekeningen van snoertjes en stekkertjes. En daarnaast een DVD een zg. online assistent waar ik ook naar keek als een aap in een prentenboek.
Ik bel naar meneer Online, nou mevrouwtje u bent niet de enige met het probleem (dat scheelt…) maar leest u het allemaal eens rustig door, u zult zien: het kost u hooguit een kwartiertje.
Afijn , uiteindelijk buurman gebeld, want die is minder digitaal gehandicapt en beperkt als 1001 en ik zelf. Buurman gaat aan de slag , maar ook dat wordt geen kwartiertje. Want buurman loopt tegen allerlei dingen op waarvoor dan weer het boek en of Online geraadpleegd moest worden. Op gegeven moment was ook mijn hele internet kwijt. Een flauw-val moment.
Nu uren later….is dat weer op de rit en wordt op de I-pad een nieuw netwerk geïnstalleerd en daarna belt buurman weer met Online.
Morgenavond om half 7 -hopen ze dat het voor mij vanuit het platform…opgelost kan zijn , maar dat is niet zeker want er zijn nog 3000—————————wachtenden voor mij. Dank je wel ! Oh ja met 2 woorden spreken. Dank je wel meneer Online.